Perkamiausios

Informacija

Magnis

Magnis yra vienas iš gausiausių organizme randamų mineralų. Daugiausiai jo randama mūsų kauluose ir ląstelėse. Magnis yra būtinas ir dalyvauja daugiau kaip 700 biocheminių reakcijų vykstančių mūsų organizme. Jis padeda palaikyti normalią nervų sistemos veiklą, palaiko normalią energijos apykaitą, normalią psichologinę funkciją, padeda išlaikyti elektrolitų pusiausvyrą.

Magnis yra gyvybiškai svarbus palaikant normalią baltymų sintezę organizme, bei normalią raumenų funkciją , taip pat dalyvauja ląstelių dalijimosi procese. Jis taip pat padeda mažinti pavargimo jausmą.
Magnis stipriai įtakoja ir fizinę būklę. Pakankamas magnio kiekis organizme yra svarbus tiek mėgėjams, tiek ir profesionaliems sportininkams. Kadangi, magnis dalyvauja ląstelių reakcijose, palaiko normalią energijos apykaitą ir normalią raumenų funkciją, kas ypač svarbu jėgos ir ištvermės treniruočių metu, todėl sportininkams ypač svarbu užtikrinti reikiamą magnio kiekį organizme.

Magnio norma yra 300-800 mg per parą, priklausomai ar tai sportuojantis ar nėščioji ar dažnai stresą patiriantis žmogus. Kadangi, organizmas šio svarbaus mikroelemento negamina, reikia pasirūpinti, kad jo gautumėm pakankamą kiekį su maistu arba maisto papildais.


Magnio nauda

Normaliai kaulų ir dantų būklei palaikyti labai svarbus kalcis magnis ir vitaminas D
Padeda atkurti idealų magnio ir kalcio santykį organizme
Atlieka tam tikrą funkciją ląstelių dalijimosi procese
Gali padėti, kai raumenis traukia mėšlungis ir kamuoja raumenų spazmai
Svarbus baltymų sintezei
Padeda mažinti migreninius galvos skausmus
Gali padėti normalizuoti kraujospūdį
Gali padėti pagerinti miego kokybę

Magnis vaikams

Magnio svarba vaikams yra tikrai didelė jų augimo metu. Šis mikroelementas svarbus kaulų sandarai, raumenų tonusui ir dalyvauja nervinės sistemos veikloje. Kartu su kitais mikroelementais kalciu ir fosforu, magnis užtikrina, kad vaikų kaulai bus tvirti ir atsparūs lūžiams. Taip pat jis mažina vaikų dirglumą, padeda atminčiai ir susikaupimui mokymosi ir dėmesio koncentracijos procese.

Magnis nėščiosioms

Nėščioms moterims magnio rekomenduojama suvartoti didesnį nei įprasta kiekį (apie 500 mg per parą). Šis mikroelementas labai svarbus ir motinos vaisiui. Didelis magnio trūkumas organizme gali sukelti net persileidimą ar priešlaikinį gimdymą. Taip pat magnis besilaukiančioms moterims svarbus ir dėl to, kad naktimis nevargintų raumenų spazmai ir pavyktų kokybiškai pailsėti.

8 požymiai rodantys magnio trūkumą organizme

Raumenų mėšlungis ir raumenų spazmai
Sutrikęs miegas, sunkiai užmiegama
Bendras organizmo silpnumas
Potraukis saldumynams
Aukštas kraujospūdis
Nereguliariai plakanti širdis
Nerimo pojūtis
Galvos migreniniai skausmai

Pajūtę šiuos simptomus, pasikonsultuokite su savo gydytoju ir jis nustatys ar tai magnio trūkumo priežastys ar kitos.

Pagrindinės priežastys dėl kurių pasireiškia magnio trūkumas: mažai magnio turinčių produktų vartojimas, ūkininkavimo būdo pokyčiai, maisto perdirbimo metodai, taip pat receptinių bei nereceptinių vaistų vartojimas.

Iš įprastinės mitybos gauti pakankamą kiekį magnio darosi vis sunkiau, nes vis daugiau žmonių vartoja nevisavertį maistą, o dėl pagreitėjusio gyvenimo tempo dažnai pasitenkina greitu ir perdirbtu maistu, kurio maistinė vertė nulinė. Kai mityba nevisavertė į pagalbą gali ateiti magnio papildai. Magnio preparatai gali būti skirtingų formų: tabletės, milteliai ar skystas magnis. Kiekvienas gali pasirinkti jam tinkamiausią vartoti formą. Magnio kaina priklauso nuo to, kokios formos magnis įeina į sudėtį, pvz.: magnio oksidas, magnio sulfatas, magnio citratas, magnio orotatas ar kt. ir koks jo kiekis tabletėje ar kitoje formoje.

NeoLife maisto papilduose esantis magnis išgaunamas iš natūralių šaltinių ir yra tablečių formoje. Didžiausias magnio kiekis ypač gerai pasisavinamoje formoje yra Magnesium complex magnio preparate. Taip pat magnio galima rasti šiuose NeoLife maisto papilduose:

Magnis 

Prekių 6 kategorijoje