Mineralai

Perkamiausios

Informacija

Mineralai

Kataloge pateikiami NeoLife / GNLD produktai pagal mineralus.

Mineralai 

Prekių 16 kategorijoje

Subkategorijos

  • Kalcis

    Kalcis svarbus normaliai kaulų ir dantų būklei palaikyti, bei nervų impulso perdavimui. Kalcio yra šių Neolife / GNLD produktų sudėtyje:

  • Chromas

    Chromas svarbus pagrindinių maistinių medžiagų apykaitai. Chromas padeda palaikyti normalią gliukozės koncentraciją kraujyje. Chromo yra šių Neolife / GNLD produktų sudėtyje:

  • Varis

    Varis padeda apsaugoti ląsteles nuo oksidacijos. Varis svarbus normaliai imuninės sistemos veiklai. Vario yra šių Neolife / GNLD produktų sudėtyje:

  • Jodas

    Jodas svarbus normaliai skydliaukės hormonų gamybai ir skydliaukės veiklai. Jodo yra šių Neolife / GNLD produktų sudėtyje:

  • Geležis

    Geležis svarbi normaliam deguonies pernešimui organizme. Geležis padeda mažinti nuovargio jausmą. Geležies yra šių Neolife / GNLD produktų sudėtyje:

  • Magnis

    Magnis yra vienas iš gausiausių organizme randamų mineralų. Daugiausiai jo randama mūsų kauluose ir ląstelėse. Magnis yra būtinas ir dalyvauja daugiau kaip 700 biocheminių reakcijų vykstančių mūsų organizme. Jis padeda palaikyti normalią nervų sistemos veiklą, palaiko normalią energijos apykaitą, normalią psichologinę funkciją, padeda išlaikyti elektrolitų pusiausvyrą.

    Magnis yra gyvybiškai svarbus palaikant normalią baltymų sintezę organizme, bei normalią raumenų funkciją , taip pat dalyvauja ląstelių dalijimosi procese. Jis taip pat padeda mažinti pavargimo jausmą.
    Magnis stipriai įtakoja ir fizinę būklę. Pakankamas magnio kiekis organizme yra svarbus tiek mėgėjams, tiek ir profesionaliems sportininkams. Kadangi, magnis dalyvauja ląstelių reakcijose, palaiko normalią energijos apykaitą ir normalią raumenų funkciją, kas ypač svarbu jėgos ir ištvermės treniruočių metu, todėl sportininkams ypač svarbu užtikrinti reikiamą magnio kiekį organizme.

    Magnio norma yra 300-800 mg per parą, priklausomai ar tai sportuojantis ar nėščioji ar dažnai stresą patiriantis žmogus. Kadangi, organizmas šio svarbaus mikroelemento negamina, reikia pasirūpinti, kad jo gautumėm pakankamą kiekį su maistu arba maisto papildais.


    Magnio nauda

    Normaliai kaulų ir dantų būklei palaikyti labai svarbus kalcis magnis ir vitaminas D
    Padeda atkurti idealų magnio ir kalcio santykį organizme
    Atlieka tam tikrą funkciją ląstelių dalijimosi procese
    Gali padėti, kai raumenis traukia mėšlungis ir kamuoja raumenų spazmai
    Svarbus baltymų sintezei
    Padeda mažinti migreninius galvos skausmus
    Gali padėti normalizuoti kraujospūdį
    Gali padėti pagerinti miego kokybę

    Magnis vaikams

    Magnio svarba vaikams yra tikrai didelė jų augimo metu. Šis mikroelementas svarbus kaulų sandarai, raumenų tonusui ir dalyvauja nervinės sistemos veikloje. Kartu su kitais mikroelementais kalciu ir fosforu, magnis užtikrina, kad vaikų kaulai bus tvirti ir atsparūs lūžiams. Taip pat jis mažina vaikų dirglumą, padeda atminčiai ir susikaupimui mokymosi ir dėmesio koncentracijos procese.

    Magnis nėščiosioms

    Nėščioms moterims magnio rekomenduojama suvartoti didesnį nei įprasta kiekį (apie 500 mg per parą). Šis mikroelementas labai svarbus ir motinos vaisiui. Didelis magnio trūkumas organizme gali sukelti net persileidimą ar priešlaikinį gimdymą. Taip pat magnis besilaukiančioms moterims svarbus ir dėl to, kad naktimis nevargintų raumenų spazmai ir pavyktų kokybiškai pailsėti.

    8 požymiai rodantys magnio trūkumą organizme

    Raumenų mėšlungis ir raumenų spazmai
    Sutrikęs miegas, sunkiai užmiegama
    Bendras organizmo silpnumas
    Potraukis saldumynams
    Aukštas kraujospūdis
    Nereguliariai plakanti širdis
    Nerimo pojūtis
    Galvos migreniniai skausmai

    Pajūtę šiuos simptomus, pasikonsultuokite su savo gydytoju ir jis nustatys ar tai magnio trūkumo priežastys ar kitos.

    Pagrindinės priežastys dėl kurių pasireiškia magnio trūkumas: mažai magnio turinčių produktų vartojimas, ūkininkavimo būdo pokyčiai, maisto perdirbimo metodai, taip pat receptinių bei nereceptinių vaistų vartojimas.

    Iš įprastinės mitybos gauti pakankamą kiekį magnio darosi vis sunkiau, nes vis daugiau žmonių vartoja nevisavertį maistą, o dėl pagreitėjusio gyvenimo tempo dažnai pasitenkina greitu ir perdirbtu maistu, kurio maistinė vertė nulinė. Kai mityba nevisavertė į pagalbą gali ateiti magnio papildai. Magnio preparatai gali būti skirtingų formų: tabletės, milteliai ar skystas magnis. Kiekvienas gali pasirinkti jam tinkamiausią vartoti formą. Magnio kaina priklauso nuo to, kokios formos magnis įeina į sudėtį, pvz.: magnio oksidas, magnio sulfatas, magnio citratas, magnio orotatas ar kt. ir koks jo kiekis tabletėje ar kitoje formoje.

    NeoLife maisto papilduose esantis magnis išgaunamas iš natūralių šaltinių ir yra tablečių formoje. Didžiausias magnio kiekis ypač gerai pasisavinamoje formoje yra Magnesium complex magnio preparate. Taip pat magnio galima rasti šiuose NeoLife maisto papilduose:

  • Molibdenas

    Molibdenas svarbus normaliai sieros turinčių aminorūgsčių apykaitai. Molibdeno yra šių Neolife / GNLD produktų sudėtyje:

  • Fosforas

    Fosforas svarbus normaliai energinių medžiagų apykaitai, kaulų ir dantų būklei. Fosforo yra šių Neolife / GNLD produktų sudėtyje:

  • Manganas

    Manganas svarbus normaliai energinių medžiagų apykaitai ir padeda apsaugoti ląsteles nuo oksidacinės pažaidos. Mangano yra šių Neolife / GNLD produktų sudėtyje:

  • Kalis

    Kalis svarbus nervų sistemos veiklai, jis padeda palaikyti normalų kraujospūdį. Kalio yra šių Neolife / GNLD produktų sudėtyje:

  • Selenas

    Selenas padeda apsaugoti ląsteles nuo oksidacinės pažaidos, jis svarbus normaliai imuninės sistemos veiklai. Seleno yra šių Neolife / GNLD produktų sudėtyje:

  • Cinkas

    Cinkas(Zinc). Kam jis reikalingas? Cinkas yra daugiau nei 200 fermentų sudėtinė dalis, DNR(deoksiribonukleo rūgštis) ir RNR(ribonukleino rūgštis) sudėtinė dalis. Taip pat jis būtinas augimui, sveikimui, kontroliuoja reprodukcinių hormonų gamybą, padeda efektyviau kovoti su stresu, palaiko embriono smegenų ir nervų sistemos sveiką vystymąsi, dalyvauja kaulų ir dantų formavime ir yra būtinas norint išlaikyti vešlius plaukus, taip pat šis mikroelementas būtinas energijos gamybai. Cinko nauda organizmui yra labai didelė.


    Cinko nauda ir kuo naudingas cinkas organizmui?


    Cinkas vaikams labai svarbus tuo, kad jo trūkstant lėtėja augimas, prastėja plaukų ir odos būklė, silpnėja imuninė sistema. Jei vaikams atsiranda noras laižyti metalinius daiktus ar suprastėja apetitas, labai gali būti, kad jiems yra cinko trūkumas organizme.
    Kiek vaikams reikėtų gauti cinko su maistu ar maisto papildais? Rekomenduojama paros norma iki 8 metų amžiaus vaikams apie 5 mg, 9-18 metų amžiaus vaikams 7-10 mg cinko.


    Cinkas vyrams taip pat nepaprastai svarbus. Jei vyro organizme trūksta cinko, mažėja vyriško hormono testosterono gamyba, o tai atsiliepia spermos gamybai ir jos kokybei. Todėl vyrai, kurių organizme trūksta mikroelemento cinko dažnai skundžiasi susilpnėjusiu libido. Cinkas svarbus vyrų prostatos sveikatai. Ne be reikalo iš visų kūno audinių, būtent, prostatoje yra didžiausia cinko koncentracija. Vyrams rekomenduojama paros norma cinko 10-15 mg.


    Cinkas moterims ypač svarbus dar ir dėl to, kad jis laikomas grožio mikroelementu. Tai reiškia, kad cinko svarba odai, plaukams ir nagams labai didelė, todėl moterims kurios nori palaikyti vešlius plaukus, skaisčią odą ir gražius nagus, reikėtų pasirūpinti, kad cinko organizme netrūktų. Rekomenduojama cinko paros norma moterims 8 mg, nėščioms ir maitinančioms moterims 12-22 mg.


    Cinkas padeda palaikyti imuninę sistemą, padeda apsisaugoti nuo toksinų ir kitų pašalinių medžiagų, kurios kelia grėsmę mūsų imuninei sistemai.


    Cinkas laikomas natūralia peršalimo ir virusų, tokių kaip gripas ar koronavirusas apsaugos priemone. Daugybė atliktų mokslinių tyrimų rodo, kad pradėjus vartoti cinką per pirmąsias 24 valandas po infekcijos simptomų atsiradimo, gali sutrumpėti ligos trukmė arba palengvėja pati ligos eiga.


    Cinko trūkumo požymiai: blogas kvapo ir skonio jutimas, dažnai pasikartojantys infekciniai susirgimai, balti rėželiai ant nagų, randai odoje (strijos), spuogai, riebi oda, sumažėjęs reproduktyvumas (sunku pastoti), polinkis į depresiją, prastas apetitas, blyški oda, slenkantys plaukai.


    Cinko papildas ar maistas, iš ko gaunate šio svarbaus mikroelemento nesvarbu, svarbu jo gauti pakankamai. Cinko paros normos diapazonas priklausomai nuo lyties ir amžiaus ir yra 5-20 mg.


    Toksiškumas. Cinko dozė, jei vartojama didesnė nei 2 g, gali sukelti virškinimo trakto sudirginimą, vėmimą, anemiją, augimo sulėtėjimą, pakitusį apetitą, kūno sustingimą. Pavyzdžiui, vieno tyrimo metu, cinkas buvo skiriamas kelerius metus iš eilės pacientams dozėmis, kurios 10 kartų viršijo rekomenduojamą maksimalią paros dozę, tačiau jokių pašalinių efektų nepastebėta.


    Cinkas maiste. Rekomenduojami maisto produktai turintys daugiausiai cinko: austrės, imbiero šaknis, pekano riešutai, džiovinti skalldyti žirniai, juodalopė menkė, žali žirneliai, krevėtės, braziliški riešutai, kiaušinio trynys, žemės riešutai, migdolai, avižos, rugiai.


    Cinko įsisavinimas. Arba kas tie padėjėjai padedantys geriau įsisavinti cinką: skrandžio rūgštis, vitaminas A, vitaminas E, vitaminas B6, magnis, kalcis ir fosforas.


    Vagys. Arba kas trukdo cinko įsisavinimui: fitatai(kviečiai), oksalatai(špinatai, rabarbarai), varis, didelė kalcio dozė, cukraus perteklius organizme, mažas baltymų suvartojimas, nuolatinis stresas. Didelis priešas yra alkoholis, jis mažina cinko absorbciją.


    Cinko papildai turi skirtingas formas. Geriausiai pasisavinamas cinko chelatas su amino rūgštimis, o pavyzdžiui cinko gliukonatas ar cinko pikolinatas yra geriau absorbuojami, nei cinko sulfatas arba cinko oksidas.


    NeoLife cinkas įeina į šioje kategorijoje žemiau nurodytus NeoLife maisto papildus. O daugiausiai bioaktyvaus cinko savo sudėtyje turi NeoLife „Chelated Zinc“ (chelatinis cinkas) mineralinis maisto papildas.

Puslapyje